TERMENI SI CONDITII MARKETPLACE F64
Pentru a putea vinde produse pe Platforma F64 este necesar sa accepti Termenii si Conditiile.
Anexa pentru Conditii Comerciale, Anexa Termeni si Conditii, Anexa Reguli de Conduita, Anexa privind Protectia Datelor cu Caracter Personal precum si orice alta anexa fac parte integranta din prezentele Termeni si Conditii. Orice referire la Termeni si Conditii va include prezentele Termeni si Conditii, Anexa
Termenii si Conditiile (inclusiv anexele sale) reglementeaza raporturile contractuale dintre F64 si Seller cu privire la serviciile de intermediere pe care F64 le presteaza pentru Partener, in schimbul Comisionului, prin acordarea posibilitatii Partenerului de a vinde Produsele prin intermediul Platformei F64 catre Clienti, prin prezentarea Produselor pe Platforma F64 si prin acordarea catre Clienti a accesului la Produse, in conformitate cu Termenii si Conditiile.
Art. 1 DEFINITII:
Cu exceptia cazului in care contextul indica altfel, termenii definiti mai jos vor avea urmatoarele semnificatii:
F64 este proprietarul Platformei de comert electronic F64 (mai jos indicata si ca “Platforma”, “Platforma F64” sau “Platforma Marketplace”) si pune la dispozitia Partenerului Marketplace spatiu pe aceasta platforma pentru prezentarea si comercializarea Produselor acestuia din urma;
Partenerul Marketplace(mai jos indicat si ca “Partener”/”Seller”) este furnizor al Produselor, scopul sau fiind de a prezenta Produsele pe Platforma F64 in vederea vanzarii acestora catre Clienti;
F64 va actiona ca un furnizor de servicii pentru Partenerul Marketplace, fara a asuma riscuri ale operatiunii de vanzare, prestand doar servicii precum oferirea accesului in Platforma Marketplace si asistenta privind serviciile de suport Clienti.
F64 nu va prelua proprietatea sau riscurile Produselor, nu va incasa preturile in numele Partenerului, nu va intra in contract cu Clientii, activitatea de comercializare si riscurile asociate acesteia apartinand exclusiv Partenerului Marketplace.
Platforma Marketplace :
Un set de reguli si/sau specificatii software dezvoltate de catre F64, puse la dispozitia Partenerului Marketplace si implementate de catre Parti, prin care Partenerul Marketplace poate schimba informatii cu aplicatia informatica din Platforma de comert electronic F64, indiferent de modul de conectare la Platforma;
Cifra de afaceri:
Toate sumele aferente Comenzilor finalizate, fara TVA sau alte taxe impuse de Reglementari si orice alte sume care ar fi trebuit sa fie incasate conform Reglementarilor de catre Partenerul Marketplace, in orice fel, pentru Produsele vandute prin intermediul Platformei F64, asa cum aceasta cifra de afaceri a fost atestata in Desfasuratorul de Plati;
Client:
Utilizatorul Platformei F64 care a lansat o Comanda pentru achizitionarea Produselor prezentate si comercializate de catre Partenerul Marketplace prin intermediul Platformei F64; Comanda cererea de Produse adresata/plasata de catre Client prin intermediul modalitatilor de colectare a cererilor Clientilor puse la dispozitie de catre F64;
Comanda:
Cererea de Produse adresata/plasata de catre Client prin intermediul modalitatilor de colectare a cererilor Clientilor puse dispozitie de catre F64;
Comanda eligibila:
Comanda finalizata pentru care suma incasarilor de la Client si a restituirilor catre Client inregistrate in Platforma Marketplace, trebuie sa fie egala sau mai mica cu valoarea (cu TVA) a Produselor aferente Comenzii finalizate minus valoarea Cardurilor Cadou aplicate;
Comenzi finalizate:
Comenzile pentru care Partenerul Marketplace a emis catre Client un document fiscal (factura/ decont etc);
Comision:
Suma datorata de catre Partenerul Marketplace si care revine F64 ca pret al serviciilor puse la dispozitia Partenerului Marketplace de catre F64 in baza acestui Contract, calculata in baza Cifrei de afaceri, conform prevederilor Contractului;
Curier:
Prestator tert de servicii de curierat rapid autorizat conform Reglementarilor si care va presta servicii de colectare, transport si livrare a Produselor
Deturnarea Comenzilor si/sau a Clientilor:
Orice actiune/inactiune a Partenerului Marketplace prin care acesta determina/incearca sa determine Clientul sa finalizeze Comanda si implicit sa cumpere Produsul(le) printr-o alta metoda decat prin intermediul Platformei F64 daca aceasta din urma metoda a fost cea initial accesata de catre Client;
Operator de plati:
Operatorul de plati este persoana (alta decat F64) autorizata conform dispozitiilor legale pentru prestarea de servicii de plata; operatorul de plati detine si opereaza un sistem care permite efectuarea de plati on-line, cu utilizarea de plati electronice, transferuri traditionale de numerar, si instrumente de plata electronica.; prin utilizarea acestor servicii oferite de Operatorul de plati (la acest moment PayU), se pot efectua plati on-line in cadrul Platformei Marketplace, cu respectarea unor termeni si conditii stabilite de catre acesta;
Ore Lucratoare:
Intervalul orar al Partenerului Marketplace afisat pe Platforma F64 ca reprezentand orarul de functionare al acestuia;
Perioada de Referinta:
Intervalul de timp (zilnic) care va fi avut in vedere la selectia Comenzilor eligibile pentru plata si incasari Comision.
Platforma F64:
Aplicatie software pentru comert electronic (on-line) prin intermediul careia F64 asigura accesul Clientilor la o serie de produse si/sau servicii proprii sau apartinand altor comercianti
Produse:
Produsele ofertate si comercializate de catre Partenerul Marketplace prin intermediul Platformei F64;
Respingere produs:
Masura care poate sa fie initiata de F64 cu privire la unul sau mai multe Produse, in conditiile prezentate in Termeni si Conditii;
Suspendare cont partener:
Sanctiune aplicata de F64 Partenerului si care poate sa intervina in conditiile stabilite in Termeni si Conditii;
Desfasurator de Plati:
Desfasuratorul emis de catre F64 care precizeaza Comenzile finalizate, Comisionul aferent acestora si in baza caruia se va efectua plata Comisionului;
2. DECLARATII SI GARANTII
2.1. Partenerul declara si garanteaza ca: este legal constituit si isi desfasoara activitatea in conformitate cu Reglementarile in vigoare; are capacitatea legala si toate autorizatiile cerute de legislatia aplicabila pentru comercializarea Produselor pe Platforma F64; a obtinut toate aprobarile statutare si legale aplicabile pentru acceptarea Termenilor si Conditiilor; are capacitate de exercitiu si autoritate deplina pentru a exercita toate drepturile si pentru a-si indeplini obligatiile in conformitate cu Termenii si Conditiile;
2.2. Partenerul garanteaza comercializarea si livrarea Produselor in conformitate cu toate Reglementarile aplicabile categoriilor sale de Produse, inclusiv prevederile referitoare la protectia consumatorului, comertul electronic precum si cele aplicabile contractelor la distanta; 2.3. F64 declara ca este proprietarul Platformei F64 punand la dispozitia Partenerului spatiul necesar aferent in vederea comercializarii Produselor sale.
2.4. Partenerul isi exprima acordul potrivit caruia F64 poate oferi spre vanzare prin Platforma F64 produse identice sau similare cu Produsele sale sau de alta natura, fie printr-o oferta comerciala proprie a F64, fie pe seama altor Comercianti care au intrat sau vor intra in relatii contractuale cu F64 pentru prezentarea si comercializarea produselor lor prin Platforma F64.
2.5. F64 isi exprima acordul potrivit caruia Partenerul poate oferi spre vanzare Produsele sale si prin intermediul altor agenti sau le poate comercializa in nume propriu, Partenerul fiind liber sa aleaga orice modalitate doreste de comercializare a produselor sale, neexistand niciun fel de restrictii de nicio natura prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, sau vreo relatie de exclusivitate.
2.6. Partenerul accepta faptul ca F64 are calitatea de intermediar independent si ca va actiona ca un agent al Partenerului, prestand exclusiv servicii conexe activitatii de intermediere si asistenta (in limitele prezentate in Termeni si Conditii) acordata Clientilor care acceseaza Platforma F64 in scopul achizitionarii Produselor de la Comerciant. Proprietatea sau riscurile asimilate Produselor nu vor fi niciodata transferate catre F64, iar riscul activitatii de vanzare al Produselor pe Plaforma F64 apartine exclusiv Partenerului.
3. DOBANDIREA CALITATII DE COMERCIANT PE PLATFORMA F64
3.1. Orice persoana fizica sau juridica, precum si orice alta entitate juridica care doreste sa isi comercializeze Produsele pe Platforma F64, poate dobandi calitatea de Comerciant sub conditia indeplinirii cu succes a procesului de inregistrare pe Platforma F64.
3.2. Pentru a se inregistra, viitorul Comerciant trebuie sa isi creeze un cont in Platforma F64, sens in care va completa informatiile necesare urmat de acceptarea Termenilor si Conditiilor.
3.3. Partenerul va garanta pentru corectitudinea, actualitatea si acuratetea informatiilor si documentelor puse la dispozitia F64 in cadrul procesului de inregistrare. In cazul in care, oricand dupa finalizarea procesului de inregistrare, se constata ca informatiile si/sau documentele puse la dispozitie nu au fost actuale si/sau corecte si/sau complete, F64 isi rezerva dreptul de a denunta unilateral imediat Temenii si Conditiile si de a restrictiona imediat accesul Partenerului la Platforma F64, fara acordarea unui termen de preaviz, caz in care Partenerul nu va putea solicita daune interese, despagubiri si/sau alte pretentii materiale sau de alta natura pentru incetarea raporturilor contractuale
4. COMISIONUL
4.1 Pentru serviciile prestate de F64, Partenerul Marketplace datoreaza un Comision raportat la Cifra de afaceri, la care se adauga TVA. conform Grilei de Comisioane inclusa in Anexa 1 la Contract.
4.2. Comisionul aferent Produselor care fac obiectul unor Comenzi finalizate si care ulterior au fost returnate de catre Client in temeiul prevederilor legale aplicabile incheierii contractelor la distanta si/sau anulate/refuzate de catre Client din motive imputabile sau nu Partenerului Marketplace si care au condus la returnarea de catre Partenerul Marketplace catre Client a contravalorii Produsului, ramane datorat de catre Partenerul Marketplace, fiind considerat tot Comision datorat pentru Comanda Finalizata.
4.3. In temeiul Desfasuratorului de Plati, F64 emite factura aferenta Comisionului de plata, factura ce va fi transmisa Partenerului Marketplace impreuna cu Desfasuratorul de Plati prin posta, curier sau e-mail sau orice alta forma agreata de Parti. In cazul in care Partenerul Marketplace va avea obiectiuni cu privire la continutul Desfasuratorului de Plati si/sau al facturii aferente, acesta le va putea transmite in termen de 4 (patru) zile calendaristice de la data transmiterii Desfasuratorului de Plati si a facturii aferente.
4.4. Comisionului facturat conform art 4.3 de mai sus va fi platit de catre Partener catre F64, in termen de 5 zile lucratoare de la comunicarea facturii.
4.5. Pentru fiecare produs comandat, Partenerul Marketplace va incasa direct pretul platit de catre Client, F64 neavand nici rolul si nici dreptul de a incasa preturile Produselor comercializate pe Platforma.
4.6. Incasarea preturilor de catre Partener prin mijloace de plata electronica se face prin intermediul Platformei, cu ajutorul unui prestator de servicii integrat, „Operator de plati autorizat” (la acest moment, PayU); F64, in calitate de detinator/operator al Platformei a incheiat contract cu Operatorul de plati (pentru integrare in Platforma si furnizarea de servicii de plata), insa si Partenerul Marketplace trebuie sa incheie contract individual cu acest Operator de plati, pentru a-si asigura accesul la incasarea platilor on-line, pentru Produsele pe care le comercializeaza prin intermediul Platformei.
4.7 In cazul platii Comisionului prin intermediul cardurilor bancare, F64 este cel care suporta comisionul aferent tranzactiei respective
4.8 In cazul in care exista si alte obligatii reciproce de plata intre F64 si Partenerul Marketplace, acestea convin in mod expres ca facturile emise de catre cele doua societati, vor fi stinse automat, pana la cuantumul creantei celei mai mici, prin compensare, iar pentru excedent, in cazul unor sume datorate F64, acestea vor fi platite catre F64 la scadenta.
4.9 Pentru intarzierea la plata oricarei sume datorate in baza prezentului contract, F64 poate percepe penalitati de intarziere in cuantum de 0,5% pe zi din suma datorata si neachitata, ce vor fi calculate pana la data platii efective a creantei principale, putand depasi valoarea acesteia.
5. CONDITII PRIVIND COMERCIALIZAREA PRODUSELOR PE PLATFORMA F64
5.1. Obligatiile Partenerului Marketplace:
a) Sa comercializeze prin intermediul Platformei F64 doar Produse care respecta legislatia in vigoare, si sa ofere informatii valide si actualizate in timp real cu privire la disponibilitatea stocului si locul de livrare, conditiile de livrare, taxele asociate, alte servicii si costul acestora.
b) Sa comercializeze Produsele la preturile afisate pe Platforma F64 la momentul efectuarii Comenzii; sa opereze promotii si/sau reduceri de pret in conformitate cu legislatia in vigoare;
c) Sa furnizeze catre F64 informatii actualizate despre adaugarea sau eliminarea de Produse in oferta prezentata pe Platforma F64, precizand informatiile necesare despre Produse (inclusiv conform legislatiei aplicabile), asigurand totodata indeplinirea conditiilor minime de listare comunicate de F64;
d) Sa furnizeze fotografiile aferente Produselor respectand indicatiile si recomandarile F64 privind specificatiile tehnice/solutiile tehnice si sa transmita catre F64 aceste fotografii in vederea afisarii pe Platforma F64;
e) Sa depuna eforturi pentru a asigura strategii de vanzare competitive si preturi competitive ale Produselor; sa utilizeze Platforma Marketplace in vederea schimbului de informatii aferente Comenzilor si Produselor;
f) Sa raspunda solicitarilor F64 si/sau ale Clientilori pentru fiecare Comanda in termen rezonabil, de maxim 24 de ore, in caz contrar raspunsul va fi dat de catre F64 si va deveni obligatoriu pentru Partenerul Marketplace.
g) Sa ambaleze corespunzator Produsele livrate, cu respectarea cerintelor curierului si sa le predea curierului pentru livrare catre Clienti, la adresele si in conditiile agreate de catre acestia, suportand costurile aferente ambalarii si livrarii;
h) Sa respecte termenele de livrare a Produselor, conform prevederilor Anexei 2;
i) Sa raspunda atat fata de Clienti cat si fata de terti cu privire la calitatea si conformitatea Produselor, inclusiv in ceea ce priveste obligatia de garantie pentru Produsele livrate; Partenerul Marketplace garanteaza comercializarea si livrarea Produselor in conformitate cu toate Reglementarile aplicabile si in mod special cu prevederile legale referitoare la productia, circulatia si comercializarea produselor nealimentare si alimentare, inclusiv prevederile referitoare la protectia consumatorului;
j) Sa suporte consecintele legale ale nerespectarii obligatiilor sale contractuale care se soldeaza cu sanctiuni pentru F64, inclusiv sa raspunda pentru orice eventuale daune suportate de catre F64 (inclusiv amenzi, daune solicitate de Clienti si suportate de F64, etc.) din cauza calitatii Produselor livrate si/sau a comercializarii Produselor fara respectarea conditiilor legale sau contractuale, precum si sa raspunda exclusiv, fara sa implice F64, pentru orice litigiu si consecintele acestuia care ar putea interveni in legatura cu Clientii si/sau priveste Produsele care au facut obiectul Comenzii, cu exceptia situatiilor ce implica in orice mod culpa exclusiva F64; In acest sens, Partenerul Marketplace raspunde si pentru producatorii/furnizorii Produselor;
k) Sa emita documente fiscale conform legislatiei in vigoare (factura/decont/etc) pentru toate Comenzile, pe care sa le comunice Clientilor impreuna cu orice alte documente aferente Produselor (certificate de conformitate, garantie, instructiuni de utilizare, etichetare, etc.) livrate conform Comenzilor finalizate;
j) Sa actualizeze prin intermediul Platformei Marketplace situatia Comenzilor, conform Procedurii prevazute in Anexa 2;
K) Sa nu utilizeze drepturi de proprietate itelectuala care apartin F64 (asupra unor marci, insemne, imagini) fara aprobarea scrisa a acesteia si cu incalcarea limitelor/contextelor in care i-au fost acordate;
l) Sa participe la campanii publicitare comune care vor fi agreate de Parti pentru comercializarea Produselor prin intermediul Platformei F64;
m) Sa comercializeze prin intermediul Platformei doar Produse pentru care detine drepturi de proprietate intelectuala inclusiv cu privire la imaginile si informatiile de prezentare pe care le furnizeaza catre F64 pentru incarcarea in cadrul Platformei si sa garanteze, respectiv sa raspunda pentru orice incalcare a drepturilor detinute de catre alte persoane;
n) Sa asigure o comunicare permanenta cu F64, in special in timpul Orelor Lucratoare, prin intermediul unei linii telefonice dedicate si unor persoane pregatite sa ofere informatii in legatura cu Produsele si/sau Comenzile;
o) Sa respecte legislatia aplicabila Produselor, in special prevederile legale in legatura cu comertul electronic precum si cele aplicabile contractelor la distanta in legatura cu Produsele ce fac obiectul Comenzilor;
p) Sa nu recurga la Deturnarea Comenzilor si/sau Clientilor;
r) Sa accepte Cardurile Cadou F64 ca modalitate de plata de catre Clienti;
5.2. Obligatiile F64:
a) Sa permita Partenerului Marketplace accesul pe Platforma F64 in vederea incarcarii/prezentarii Produselor, in baza caracteristicilor primite de la Partenerul Marketplace si in limita posibilitatilor tehnice ale Platformei F64;
b) Sa asigure functionalitatea Platformei, in limita capacitatii tehnice, pentru a asigura actualizarea informatiilor privind Produsele, a stocurilor, etc., de catre Partenerului Marketplace;
c) Sa preia Comenzile de la Clienti si sa le comunice catre Partenerul Marketplace prin intermediul Platformei Marketplace;
d) Sa asigure servicii de Call - Center pentru a asigura comunicarea informatiilor primite de la Partenerul Marketplace, respectiv solicitarile/reclamatiile primite de la Clienti;
e) Sa asiste Clientii pe perioada post vanzare prin interactiunea cu reprezentantii Partenerului Marketplace sau ai agentilor acestuia cu privire la Produsele care fac obiectul Comenzilor finalizate;
f) Sa suporte consecintele legale ale nerespectarii obligatiilor sale contractuale care se soldeaza cu sanctiuni pentru Partener Marketplace.
g) Sa respecte orice alte obligatii contractuale sau legale cad in sarcina sa, in calitate de prestator de servicii;
6. PROPRIETATE INTELECTUALA
6.1. Partenerul Marketplace declara si garanteaza ca detine toate drepturile de proprietate intelectuala necesare comercializarii Produselor, inclusiv asupra oricaror materiale aferente descrierii si promovarii acestora si asuma intreaga raspundere pentru promovarea si punerea lor pe piata, fiind singura persoana raspunzatoare in cazul in care vor fi reclamate incalcari ale drepturilor de proprietate intelectuala de catre alte persoane.
6.2. Partenerul Marketplace acorda F64, de la data semnarii Contractului, pe durata Contractului, nelimitat in timp, o licenta neexclusiva, cu titlu gratuit, nelimitata teritorial, pentru folosirea, reproducerea, afisarea, crearea unor opere derivate sau exploatarea in orice altmod a numelui comercial, a marcilor inregistrate si orice continut transmis de Partenerul Marketplace pe Platforma F64 (informatii, fotografii etc). F64 poate redimensiona marcile, desenele sau alte configurari grafice ale drepturilor de proprietate intelectuala ale Partenerului Marketplace, in masura necesara afisarii, atat timp cat proportiile relative sunt pastrate (la alta scara). De asemenea, F64 intelege ca toate materialele asociate marcilor Partenerului Marketplace si care au fost puse la dispozitia sa de Partenerul Marketplace sunt si raman proprietatea exclusiva a acestuia. La incetarea Contractului din orice motiv, F64 se obliga sa returneze materialele publicitare puse la dispozitie sa de Partenerul Marketplace si sa inceteze utilizarea materialelor publicitare care se refera la marca si produsele Partenerului Marketplace si altele asemanatoare de natura similara primite sau create in scopul indeplinirii obligatiilor rezultate din prezentul Contract sau din termenii si conditiile de lucru stabilite (cu exceptia acelor materiale care sunt deja in circulatie la momentul incetarii contractului, pentru care licenta neexclusiva acordata prin prezentul contract se va considera prelungita pana la epuizarea acestora).
6.3. Partenerul Marketplace recunoaste faptul ca, in derularea prezentului Contract, toate marcile inregistrate ale F64 sau pentru care acesta detine licenta sunt proprietatea exclusiva a F64 sau a licentiatorilor acestuia si nu vor putea fi folosite decat cu acordul expres al F64 si doar in scopurile mentionate de catre acesta. Partenerul Marketplace intelege ca toate materialele asociate marcilor F64 sunt si raman proprietatea exclusiva a F64. La incetarea Contractului din orice motiv, Partenerul Marketplace va returna F64 toate materialele, documentele, informatiile, materialele publicitare si altele asemanatoare de natura similara primite sau create in scopul indeplinirii obligatiilor rezultate din prezentul Contract sau din termenii si conditiile de lucru stabilite.
6.4. Partenerul Marketplace ia act de faptul ca accesul la Platforma Marketplace si la orice element al Platformei F64, nu va constitui in niciun caz un transfer al proprietatii asupra acestora, nici a codurilor sursa, nici a oricaror drepturi derivate aferente acestor instrumente IT. Partenerului Marketplace dobandeste un drept de folosinta nonexclusiva a acestor instrumente IT pe durata Contractului. De asemenea, tehnologia si know-how-ul, brevetate sau nu, incorporate in serviciile oferite, raman proprietatea exclusiva a F64.
6.5. Partenerii se obliga sa se informeze reciproc cu privire la orice incalcare a drepturilor de proprietate industriala si/sau intelectuala sau cu privire la orice acte de concurenta neloiala din partea tertilor de care ar avea cunostinta
7. RESTRICTIONAREA, SUSPENDAREA SI INTERDICTIA ACCESULUI PARTENERULUI LA PLATFORMA F64
7.1. In cazul in care nu sunt respectate regulile de utilizare ale Platfomei F64, Termenii si Conditiile sau Reglementarile, F64 poate lua o serie de masuri cu privire la Produsele comercializate de Partener pe Platforma F64, respectiv:
Respingere Produs – masura constand in retragerea Produsului de pe Platforma F64, (reactivarea acestuia urmand sa se faca de catre F64 conform propriei decizii), in cazul in care:
Partenerul incalca oricare dintre obligatiile din Reglementari si Termeni si Conditiile cu privire la comercializarea Produsului respectiv, inclusiv a obligatiilor privind respectarea drepturilor de proprietate intelectuala, F64 urmand a informa Partenerul cu privire la masura luata. In cazul in care remedierea este posibila (obtinerea avizelor/autorizatiilor necesare, modificarea descrierii / denumirii / specificatiilor, incarcarea documentelor necesare, etc.), Produsul va fi reactivat in cel mai scurt timp dupa dovada de remediere;
Informatiile sau fotografiile nu respecta sau creeaza aparenta ca nu respecta toate conditiile prevazute in Termeni si Conditii, F64 urmand a informa Partenerul cu privire la masura luata. Reactivarea Produselor se va face in cel mai scurt termen dupa ce F64 constata ca a fost indreptata neregula;
F64 primeste reclamatii de la Clienti sau terti cu privire la calitatea, conformitatea Produsului, corectitudinea informatiilor prezentate etc., iar acestea sunt insotite de documente doveditoare. In cazul in care, in urma verificarilor efectuate, se constata ca nu a existat nicio incalcare, Produsul va fi reactivat;
Exista o suprapunere mai mare de 30% intre Produsele Partenerului si produsele altui Partener care are aceleasi administrator sau cel putin un asociat comun soti/sotie sau ruda de pana la gradul II inclusiv cu administratorul sau unul din asociatii Partenerului si sunt suspiciuni de frauda cu privire la cele doua conturi sau in legatura cu produsele cu privire la care exista suprapuneri. In acest caz, produsele Partenerului care s-a listat ultimul pe Platforma F64 si cu privire la care exista suprapunere si suspiciuni de frauda vor fi Blocate. In cazul in care, ulterior Blocarii Produselor si informarii Partenerilor cu privire la masura, aceasta activitate se repeta, la a treia abatere, F64 va avea posibilitatea de a Inactiva Partenerul care s-a listat ultimul pe Platforma F64 pe motive de comportament ilicit si frauda;
Partenerul nu respecta oricare din dispozitiile privind practicile comerciale corecte. si/sau ii. Inactivare Produs – retragerea Produsului de pe Platforma F64, reactivarea acestuia putand sa se faca de catre F64, in anumite conditii, in cazul in care: - au loc modificari semnificative cu potential de a fi incorecte si de a produce prejudicii Partenerilor, avand in vedere istoricul de pret al respectivului Partener cu privire la Produsul respectiv, pretul produsului la care Partenerul isi asociaza oferta, media preturilor din categoria din care face parte, iar modificarile succesive de preturi intervin intr-un interval scurt. Reactivarea Produsului se va face imediat ce Partenerul va confirma corectitudinea pretului.
7.2. In cazul in care nu sunt respectate Termenii si Conditiile sau Reglementarile, F64 poate lua una/mai multe masuri cu privire la Partenerii care vand Produse pe Platforma F64, sens in care va comunica aceste masuri Partenerului impreuna cu justificarea implementarii acestora, in scris, respectiv:
Suspendare Cont Partener – F64 poate lua aceasta masura in cazul:
Nerespectarea Regulilor de conduita. Suspendarea Temporara se va face pentru o perioada de 30 de zile, timp in care Partenerul trebuie sa propuna un plan de imbunatatire. Masura poate fi prelungita pana la 90 de zile, in cazul in care Partenerul nu propune un plan de imbunatatire sau acesta nu este unul satisfacator. Daca nici dupa cele 90 de zile Partenerul nu propune un plan de imbunatatire, F64 va putea rezilia unilateral Termenii si Conditiile prin transmiterea unei notificari catre Partener, care sa cuprinda data de la care rezilierea va avea loc, fara nicio alta formalitate ori interventia instantei de judecata sa fie necesara. De la data transmiterii notificarii de cate F64, Partenerul nu va mai avea acces in Platforma F64.
Capacitatea maxima de procesare declarata este atinsa sau depasita (numarul maxim de comenzi care pot fi finalizate intr-o zi). In functie de comenzile primite si termenele de finalizare ale acestora, se va calcula cate comenzi are de procesat Partenerul in fiecare zi, iar cand se ajunge la capacitatea de 100%, Partenerul va fi informat ca, din datele existente, este posibil sa nu mai aiba capacitatea de a procesa comenzi, astfel incat sa fie respectate termenele de livrare. La solicitarea Partenerului, F64 poate decide sa il Suspende Temporar, pana la adaptarea capacitatii maxime de procesare.
Imposibilitatea de contactare a Partenerului la datele de contact incarcate in Plaforma F64, in ciuda incercarilor repetate din partea F64. Suspendarea Temporara va dura pana cand Partenerul va solicita ridicarea masurii.
Existenta unor suspiciuni de frauda (cum ar fi, dar fara a se limita la, utilizarea sau prezentarea de informatii sau documente false, incorecte sau incomplete, care ar putea avea ca efect prejudicierea Clientilor si/sau a F64; nedezvaluirea de informatii, cu acelaşi efect; lipsa intentiei de a onora Comenzile plasate de Clienti a caror plata a fost efectuata; utilizarea de practici inselatoare, in special cu privire la disponibilitatea anumitor Produse pe platforma F64, cu scopul de a prejudicia Clientii sau F64) sau de nerespectare a Reglementarilor. F64 va face verificarile necesare in cel mai scurt termen, in functie de complexitatea situatiei si, in cazul confirmarii acestor suspiciuni, va informa Partenerul in acest sens si va putea rezilia unilateral Termenii si Conditiile prin transmiterea unei notificari, fara nicio alta formalitate ori interventia instantei de judecata. De la data transmiterii notificarii de catre F64, Partenerul nu va mai avea acces in Platforma F64.
Existenta unor datorii neachitate la scadenta. Masura Suspendarii Temporare va dura pana la achitarea tuturor datoriilor scadente sau acceptarea unui plan de esalonare. In cazul in care planul de esalonare nu va fi respectat, masura Suspendarii Temporare se poate lua din nou.
Partenerul nu respecta dispozitiile legale privind Practicile Comerciale Corecte sau alte Reglementari.
7.3. Pe durata in care se ia masura Suspendarii Contului Partenerului, Partenerul va avea acces limitat in o anumita perioada, in acest interval Partenerul avand posibilitatea de a procesa Comenzile plasate de Clienti pana la data suspendarii si cererile de retur inregistrate de Clienti, insa Produsele nu sunt active in Platforma F64, iar Partenerul nu poate primi Comenzi de la Clienti.
7.4. Anterior emiterii deciziei de Inactivare a Partenerului, F64 va comunica acestuia cu cel puţin 30 de zile înainte ca Inactivarea să intre în vigoare, o justificare a deciziei aplicate pe un suport durabil, in scris.
7.5. În cazul Suspendării sau Inactivarii furnizării serviciilor, F64 oferă Partenerului ocazia de a clarifica faptele şi circumstanţele în cadrul procesului intern de soluţionare a reclamaţiilor. În cazul în care Suspendarea sau Inactivarea este revocată de către F64, acesta restabileşte accesul Partenerului, oferindu-i inclusiv orice acces la date cu caracter personal sau de altă natură, sau la ambele, care rezultă din utilizarea serviciilor Platformei F64 înainte ca Suspendarea sau Inactivarea să producă efecte.
7.6. Perioada de preaviz menţionată la art. 7.4. de mai sus, nu se aplică în urmatoarele cazuri: a. face obiectul unei obligaţii juridice sau regulamentare în virtutea căreia F64 trebuie să Inactiveze în totalitate furnizarea serviciilor sale către un anumit Partener într-un mod care nu îi permite să respecte perioada de preaviz menţionată, sau b. îşi exercită un drept de sistare dintr-un motiv imperativ în temeiul dreptului intern, care este în conformitate cu dreptul Uniunii; c. poate demonstra că respectivul Partener în cauză a încălcat în mod repetat Termenii şi condiţiile, ceea ce a dus la Suspendarea sau Interdictia furnizării în totalitate a serviciilor pe Platforma F64.
7.7. În cazurile în care perioada de preaviz prevăzută la art. 7.4. nu se aplică, F64 furnizează Partenerului în cauză, fără întârzieri nejustificate, o justificare a respectivei decizii pe un suport durabil.
8. CONFIDENTIALITATE
8.1 Termenul „informatii confidentiale", cuprinde toate informatiile, in forma tangibila sau intangibila, de natura profesionala, comerciala, tehnica, financiara ori de alta natura, care sunt create, dezvoltate, primite, adunate sau folosite in cursul sau in legatura cu activitatea Partilor, inclusiv, dar fara a se limita la, informatii aferente identitatii afiliatilor, partenerilor comerciali, consultantilor, angajatilor partilor, conditii de comert, metode de afaceri, costuri, intelegeri contractuale, cercetari de piata, informatii si planuri cu privire la vanzari, cote de piata si statistici cu privire la preturi, planuri de marketing, rapoarte de cercetare de piata, tehnici de vanzare, liste de preturi, preturi de cumparare, structura reducerilor si a discounturilor, materiale promotional si de publicitate, etc.
8.2 Partile se obliga una fata de cealalta sa pastreze confidentialitatea datelor si sa nu le utilizeze decat in scopul execrcitarii drepturilor si indeplinirii obligatiilor din prezentul contract, atat pe durata contractului cat si pentru un termen de 36 de luni de la incetarea acestuia, indiferent de motivul incetarii.
8.3. Prevederile Articolului 8.1 nu se vor aplica daca si in masura in care (a) Informatiile Confidentiale trebuie dezvaluite conform legii sau reglementarilor aplicabile si numai cu conditia ca Partenerul Marketplace sa informeze F64 despre o astfel de solicitare; divulgarea se va referi numai la ceea ce este strict necesar a fi divulgat, iar Partener Marketplace va coopera cu F64 in privinta datei si continutului divulgarii si se va asigura ca persoanele carora Informatiile Confidential le sunt divulgate cunosc natura confidentiala a acestora si continua sa o respecte, (b) sunt informatii cu privire la care Partile convin in scris ca nu au un caracter confidential, (c) sunt publicate sau accesibile publicului general altfel decat prin incalcarea obligatiei de confidentialitate, (d) sunt dezvaluite catre persoanele afiliate F64 si (e) trebuie dezvaluite pentru executarea obligatiilor contractuale.
9. DURATA CONTRACTULUI
9.1 Durata contractului este de 1 (un) an si intra in vigoare la data semnarii sale de catre ambele Parti contractante.
9.2. Durata Contractului se prelungeste automat, pe perioade de cate 1 (un) an, daca niciuna dintre parti nu-si exprima cu cel putin 30 (treizeci) de zile inainte de expirarea duratei in curs, intentia de incetare a relatiilor contractuale.
10. INCETAREA CONTRACTULUI
10.1. Prezentul Contract va inceta:
a) la expirarea duratei; (b) in baza acordului scris al Partilor; (c) prin rezilierea de drept, in baza unei simple notificari scrise transmisa de F64 catre Partenerul Marketplace, fara nicio alta formalitate sau interventia instantei de judecata (pact comisoriu) daca Partenerul Marketplace nu achita sumele datorate catre F64 in termen de 10 (zece) zile lucratoare de la data scadenta a acestora sau incalca una din obligatiile prevazute la art. 5.1 sau art. 6.3 din Contract, indeplinirea acestor obligatii fiind considerata esentiala pentru F64; (d) prin rezilierea de drept in baza unei simple notificari scrise transmisa de Partener Marketplace catre F64, fara nicio alta formalitate sau interventia instantei de judecata (pact comisoriu) daca F64 incalca una din obligatiile prevazute la art. 5.2 din Contract si nu remediaza in 5 zile de la notificare, indeplinirea acestor obligatii fiind considerata esentiala pentru Partenerul Marketplace; (e) prin denuntare unilaterala, de catre oricare dintre Parti, oricand pe durata Contractului, dar cu respectarea unui preaviz de 30 (treizeci) zile, caz in care niciuna dintre Parti nu va putea solicita daune interese, despagubiri si/sau alte pretentii materiale sau de alta natura pentru incetarea Contractului.
10.2. Incetarea sub orice forma a prezentului Contract nu are efect asupra obligatiilor scadente intre Parti, precum si pentru plata catre F64 a Comisionului de catre Partenerul Marketplace pentru Comenzile plasate de Clienti anterior incetarii prezentului Contract. De asemenea, Partenerul Marketplace este tinut raspunzator pentru toate obligatiile ce ii revin in relatia cu Clientii si dupa incetarea prezentului Contract. In cazul nerespectarii acestora, F64 isi rezerva dreptul de a acoperi prejudiciul Clientilor, caz in care Partenerul Marketplace se obliga la plata sumelor platite de F64 catre Clienti precum si orice cheltuieli/costuri suportate de F64 cu acestea in termen de 5 (cinci) zile de la data emiterii facturii de catre F64.
11. RASPUNDEREA PARTILOR
11.1. Fiecare parte are dreptul la repararea integrala a prejudiciului, indiferent de natura acestuia, pe care l-a suferit ca urmare a indeplinirii cu intarziere, indeplinirii necorespunzatoare sau neindeplinirii propriu-zise (totale sau partiale) a oricareia dintre obligatiile asumate de catre cealalta parte prin prezentul Contract.
11.2. Partenerul Marketplace, va fi singurul responsabil pentru achizitia, distributia, vanzarea Produselor din oferta sa si pentru emiterea documentului fiscal / facturarea prompta privind vanzarile de Produse, pentru eventualele servicii care insotesc Produsele, inclusiv serviciile post-vanzare, pentru respectarea drepturilor consumatorilor, reglementarilor legale privind comertul electronic, asigurarea garantiei, etc., conform dispozitiilor prezentului contract si prevederilor legale in materie.
11.3. F64 a incheiat Contractul in considerarea obligatiilor asumate de catre Partener Marketplace si isi rezerva dreptul, in cazul in care nu sunt respectate de catre acesta din urma si determina efecte negative asupra activitatii F64, sa interzica partial sau total, temporar sau permanent accesul Partenerului Marketplace la Platforma Marketplace sau sa elimine din cadrul acesteia acele Produse pentru care nu sunt indeplinite conditiile de prezentare si vanzare asumate de catre Partener sau permise de F64.
11.4. Prezentarea Produselor pe Platforma F64 se va realiza sub forma pe care o stabileste F64 (in baza unui algoritm general aplicabil tuturor partenerilor). F64 nu garanteaza Partenerului Marketplace ca Produsele vor fi afisate pe o anumita pozitie sau cu o anumita prioritate. F64 isi rezerva dreptul de a modifica oricand structura Platformei F64 si a categoriilor de afisare in aceasta, fara a invoca vreun motiv si fara o notificare prealabila, fara insa a interveni direct asupra informatiilor comunicate de Partenerul Marketplace cu privire la Produse. F64 nu poate fi tinut raspunzator pentru vanzari sau profit nerealizat de catre Partenerul Marketplace ca urmare a modificarii de catre F64 a structurii sau organizarii Platformei F64.
11.5. Cu exceptia propriei culpe, F64 este exonerat de orice raspundere in ceea ce priveste reclamatiile facute de Clienti in legatura cu Produsele aferente Comenzilor. In situatia in care desi nu are vreo culpa in privinta situatiei pentru care s-a formulat reclamatia, dar datorita prevederilor legale aplicabile F64 este obligat sa raspunda reclamatiilor Clientilor si/sau solicitarilor institutiilor competente in domeniu, aceste reclamatii vor fi comunicate imediat de F64 iar Partenerul Marketplace are obligatia de a furniza catre F64, in termen util care sa asigure raspunsul F64 in termenul cerut de organele de control. Refuzul nejustificat al Partenerului Marketplace de a pune la dispozitia F64 documentele si/sau informatiile solicitate sau lipsa de raspuns din partea Partener Marketplace in termenul mentionat mai sus, indreptateste F64 sa ia orice masura considera necesara pentru solutionarea reclamatiei in cauza, Partenerul Marketplace fiind obligat sa suporte integral orice sanctiuni/prejudicii/daune si alte costuri suportate astfel de F64. In cazul in care reclamatia este adresata directa catre Partenerul Marketplace, acesta se obliga sa raspunda reclamatiilor Clientilor si/sau institutiilor competente in domeniu direct si nu prin intermediul F64.
11.6. Avand in vedere ca in majoritate incasarile si restituirile preturilor Produselor se produc on-line, prin tranzactii electronice, direct intre Partener si Clientii acestuia insa prin intermediul si cu suportul unui “Operator de plati” autorizat (in prezent PayU) cu care atat F64 cat si Clientul au incheiate contracte de prestari servicii operare plati (contracte incheiate de fiecare, individual), Partenerul este singurul raspunzator pentru orice masura sau sanctinue pecuniara pe care Operatorul de plati ar decide sa o aplice in legatura cu situatii cum ar fi (a) nerestituirea preturilor unor produse returnate de catre Clienti, (b) incasarea preturilor neurmata de livrarea Produselor (c) constatarea unor fraude la plata, (d) solutionarea oricaror alte reclamatii ale Clientilor, etc., cu exceptia cazului in care acestea s-au produs din culpa exclusiva a F64. Partenerul Marketplace este obligat sa furnizeze catre F64 toate documentele si informatiile relevante in cazul in care exista reclamatii ale Clientilor legate de plati incasate sau sume nereturnate de catre Partener, reclamatii ce sunt investigate de catre F64, Operatorul de plati si/sau Schemele de plata (VISA, Mastercard, etc.). In cazul in care Operatorul de plati, dupa solutionarea unor reclamatii/incidente de plata, decide sa aplice aceste sanctiuni direct in sarcina F64 (in calitatea sa de detinator/operator al Platformei) , Partenerul este obligat sa repare prejudiciul suferit de F64 pe aceasta cale, in termen de 3 zile de la data la care a fost notificat.
12. FORTA MAJORA
12.1. Forta majora, asa cum este definita de lege, exonereaza Partea care o invoca de raspunderea neindeplinirii obligatiei imposibil de indeplinit.
12.2. Partea care invoca Forta Majora trebuie sa notifice cealalta Parte in termen de 10 (zece) zile lucratoare de la data la care a intervenit si sa probeze cu inscrisuri emise de institutiile abilitate prin lege, in termen de 10 zile lucratoare de la invocarea fortei majore.
12.3. Pe durata fortei majore partile se obliga sa depuna eforturi pentru limitarea prejudiciilor pe care creditorul obligatiei imposibil de indeplinit le-ar putea suporta in aceste imprejurari.
13. NOTIFICARI
13.1. Orice comunicare sau notificare adresata F64 este valabil indeplinita daca va fi transmisa prin posta cu confirmare de primire la adresa: Bd. Unirii, Nr 64, Sector 3, Bucuresti sau la adresa de e-mail marketplace@f64studio.ro
13.2. Comunicarile sau notificarile adresate Partenerului se vor face la datele de contact mentionate in contul Partenerului din Platforma F64, daca nu se prevede in prezentul document ca notificarea se face chiar in contul Partenerului din Platforma F64.
13.3. Partenerul se obliga sa informeze de indata F64 in cazul in care intervin modificari cu privire la datele de identificare, adresa si/sau numarul de fax si/sau adresa de e-mail indicate pentru comunicari, notificari sau avizari, precum si persoanele de contact/reprezentatii desemnati, in caz contrar comunicarile facute de F64 Partenerului la adresele initial indicate vor fi considerate valabil indeplinite.
14. LEGEA APLICABILA, LITIGII
14.1. Interpretarea, valabilitatea si executarea prezentului Contract, vor fi supuse legislatiei din Romania.
14.2. Orice situatie litigioasa ce rezulta din prezentul Contract se va solutiona pe cale amiabila, in caz contrar, se va solutiona de catre instanta judecatoreasca competenta in circumscriptia careia se afla sediul F64.
15. LISTAREA PRODUSELOR PE PLATFORMA F64
15.1. Partenerul va incarca in Platforma F64 caracteristicile si specificatiile tehnice ale Produselor, cu respectarea regulilor cuprinse prin Termeni si Conditii (inclusiv in Anexe), F64 avand dreptul de a refuza sa prezinte Produse care nu corespund profilului Platformei F64 sau nu respecta specificatiile tehnice ale acesteia sau alte prevederi, conform documentatiei contractuale. Prezentarea Produsului pe Platforma F64 nu reprezinta garantia conformitatii Produselor exprimata de catre F64 cu privire la Produsele respective, F64 avand dreptul de a verifica informatiile si/sau pozele despre Produsele prezentate in orice moment si de a Bloca Produsele pe care le considera necorespunzatoare, notificand in consecinta Partenerul.
15.2. Fara a contraveni altor prevederi din Termeni si Conditii, Partenerul este singurul raspunzator pentru caracteristicile tehnice, descriere, eticheta, pret, fluctuatii de pret, orice imagine/grafica/fotografie/desen/ilustratie aferente sau in legatura cu Produsele acestuia si care sunt prezentate pe Platforma F64.
16. PROCESAREA SI LIVRAREA COMENZILOR
16.1. F64 preia Comenzile Clientilor si le va transmite catre Partener prin intermediul Platformei F64. 16.2. Partenerul va raspunde fiecarei Comenzi a Clientului transmisa de F64 prin Platforma F64 si va actualiza statusurile, consecutiv, dupa cum urmeaza:
a. Imediat dupa transmiterea Comenzii de catre F64, Partenerul va confirma receptionarea Comenzii si va incepe pregatirea Comenzii, va derula operatiunile logistice necesare pregatirii Produselor aferente Comenzii (picking), aplicand Statusul Gata de manipulare.
b. Comanda este anulata in Platforma F64 direct de catre Partener prin aplicarea Statusului Comanda anulata.
c. F64 la solicitarea Clientului, anuleaza Comanda.
d. Partenerul va emite documentele fiscale si, daca este cazul, AWB din Platforma F64, insotit de Statusul Comanda facturata.
16.3. Pentru stornarea unei Comenzi pentru care nu exista cerere de retur din partea Clientului, indiferent daca a fost sau nu expediata cu AWB emis din Platforma F64, Partenerul poate crea o cerere de retur in termen egal cu perioada de retur din contul Partenerului, la care se adauga un termen orientativ indicat de catre F64, iar la finalizarea acestei cereri de retur, Comanda va trece automat in status Comanda Returnata.
16.4. Toate modificarile asupra Comenzii de catre Partener vor fi efectuate de acesta doar cu acordul Clientului si cu efectuarea imediata a modificarilor in Platforma F64. In situatia in care modificarile asupra Comenzii sunt efectuate in afara Platformei F64 (ex. modificare locatie livrare fara consemnarea in Platforma F64), Partenerul se obliga sa transmita in scris, imediat catre F64 prin intermediul Platformei modificarile efectuate. F64 isi rezerva dreptul, fara a avea insa obligatia de a verifica corectitudinea statusurilor si modificarilor efectuate de catre Partener, inclusiv dar fara a se limita la verificari prin sondaje in randul Clientilor. Partenerul este singurul care poate fi tinut raspunzator fata de 17 Clienti, terti si F64 pentru prejudiciile cauzate in cazul efectuarii de modificari asupra Comenzii fara acordul Clientului si/sau fara efectuarea imediata a modificarilor in Platforma F64 sau instiintarea imediata a F64.
16.5. Partenerul se obliga sa emita documentele fiscale respectand pretul Comenzii afisat pe Platforma F64 la momentul plasarii Comenzii. In cazul aparitiei unor diferente de pret ca urmare a unor erori ale Partenerului, acesta se obliga sa suporte cheltuielile generate ca urmare a aparitiei respectivei erori. In cazul in care se doreste stornarea documentelor fiscale dupa 60 de zile de la emiterea acestora, Partenerul va trebui sa arate motivele pentru care nu le-a stornat pana la acea data si sa transmita documentele doveditoare.
16.6. Pretul Produselor afisat de catre Partener pe Platforma F64 trebuie sa includa toate taxele legale, astfel incat Clientii sa fie corect si complet informati cu privire la costul Produselor, fiind mentionata si valoarea TVA, si dupa caz, taxa verde sau orice alte taxe si impozite asociate Produsului, F64 nefiind tinut responsabil pentru determinarea, indicarea, colectarea/retinere sau plata vreunei taxe sau unui impozit referitor la Produsele Partenerului vandute prin intermediul Platformei F64.
16.7. Partenerul accepta prin prezentul faptul ca modalitatile de plata a Comenzilor puse la dispozitia Clientilor sunt: plata Ramburs numerar sau card bancar la primirea coletului acolo unde curierul poate asigura aceasta din urma metoda de plata; online, prin card bancar; prin transfer bancar (OP) in contul Partenerului indicat de catre acesta si comunicat catre F64 in acest sens pentru afisarea in Platforma F64, precum si prin orice alta modalitate pusa la dispozitie pe Platforma F64 pentru achitarea Produselor.
16.8. F64 va investiga acuratetea informatiilor oferite de Clienti si va suporta, daca este cazul, riscul fraudei cu carduri bancare de catre Clienti numai in limitele si in conditiile impuse de Reglementari.
16.9. Pentru evitarea oricarui dubiu, F64 nu va fi raspunzator pentru a face verificari privind capacitatea si legalitatea achizitiilor facute de Clienti.
16.10. F64 va putea sa puna la dispozitia institutiilor financiar-bancare interesate si organelor de ancheta informatii utile de identificare a Partenerului si a tranzactiilor suspecte de frauda sau confirmate ca fiind frauduloase, realizate pe Platforma F64 pentru Produsele Partenerului.
16.11. Platile de tip ramburs efectuate de catre Clienti, vor fi transferate de catre curier catre Partener. 16.12. Livrarea Produselor este in responsabilitatea exclusiva a Partenerului. Partenerul se obliga sa asigure livrarea catre Clienti a Produselor aferente Comenzilor, conform standardelor Platformei F64 si solicitarilor Clientilor, la adresa indicata de catre Client, prin intermediul unui curier reputabil.
16.13. Partenerul se angajeaza sa respecte termenele de livrare incarcate in Platforma F64 precum si locul de livrare indicat in Comanda Clientului. Orice modificare a termenelor de livrare trebuie comunicata catre si agreata impreuna cu Clientul, la adresa de e-mail a Partenerului care va fi indicata in cuprinsul Termenilor si Conditiilor Partenerului.
16.14. Orice reclamatie primita din partea Clientilor si tertilor cu privire la Comenzi in timpul Orelor Lucratoare trebuie solutionata de catre Partener in termen de maxim 24 de ore de la momentul primirii acesteia. Reclamatiile primite in afara Orelor Lucratoare vor fi solutionate in urmatoarea Zi Lucratoare, iar F64 nu poarta raspunderea solutionarii reclamatiilor si nici nu va responsabil cu privire la modalitatea in care acestea au fost solutionate.
16.15. Partenerul va asigura completarea corespunzatoare pentru fiecare Comanda a tuturor documentelor de transport in Platforma F64 si le va atasa Produselor aferente Comenzilor.
17. SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR CLIENTILOR
17.1. Partenerul va acorda F64 sprijinul necesar in vederea informarii corecte, complete si la timp a Clientilor cu privire la Produse si Comenzi si va raspunde prompt si corect solicitarilor F64, inclusiv solicitarilor Clientilor venite prin intermediul F64 sau celor directe provenite de la Clienti, cu privire la fiecare Comanda si/sau Produs.
17.2. In cazul in care Partenerul nu va raspunde in termenele stabilite in Termeni si Conditii F64 sau Clientilor, F64 are dreptul de a se substitui Partenerului si oferi Clientului un raspuns care va deveni opozabil Partenerului, inclusiv din perspectiva sumelor / demersurilor pe care le implica.
17.3. Partenerul este raspunzator pentru toate obligatiile ce ii revin in relatia cu Clientii si dupa incetarea raporturilor contractuale cu F64 in baza Termenilor si Conditii. In cazul nerespectarii acestora, F64 isi rezerva dreptul de a acoperi prejudiciul cauzat Clientilor, dar care nu va fi in niciun caz mai mare decat valoarea Comenzii plasate. In acest caz, F64 va avea un drept de regres impotriva Partenerului pentru recuperarea tuturor cheltuielilor suportate in acest sens.
17.4. In cazul unor informatii eronate puse la dispozitie Clientului de catre Partener pe Platforma F64/prin comunicarea cu Clientul, Clientul poate solicita executarea Comenzii conform informatiilor eronate prezentate pe Platforma F64/comunicarea cu Partenerul sau poate renunta la Comanda efectuata si poate solicita returnarea banilor, caz in care F64 nu poate fi facut raspunzator pentru asemenea situatii, cu exceptia cazului in care informatiile eronate sunt urmarea culpei F64. In cazul aparitiei oricareia dintre aceste situatii (cu exceptia culpei F64), Partenerul se obliga sa execute Comanda conform solicitarii Clientului si sa suporte orice prejudicii aduse Clientului si/sau F64.
17.5. Partenerul este raspunzator pentru orice eventuale daune suportate de catre F64 ca urmare a calitatii sau neconformitatii Produselor livrate si/sau comercializate fara respectarea conditiilor legale, fiind singurul care va raspunde pentru orice litigiu si consecinte care ar putea interveni in legatura cu Clientii si/sau in legatura cu Produsele care au facut obiectul Comenzii, cu exceptia situatiilor ce implica culpa exclusiva F64. In acest sens, Partenerul raspunde si pentru producatorii/furnizorii Produselor.
17.6. Cu exceptia propriei culpe exclusive, F64 este exonerat de orice raspundere in ceea ce priveste reclamatiile facute de Clienti in legatura cu Produsele aferente Comenzilor. In situatia in care, desi nu are vreo culpa in privinta motivului pentru care s-a formulat reclamatia, dar datorita prevederilor legale aplicabile, F64 este obligat sa raspunda reclamatiilor Clientilor sau solicitarilor institutiilor competente in domeniu, aceste reclamatii vor fi comunicate imediat de F64, iar Partenerul are obligatia de a furniza catre F64, in termen de 2 (doua) zile lucratoare din momentul primirii reclamatiei toate informatiile in legatura cu Produsele pentru care s-a formulat reclamatia, daca acestea sunt necesare in vederea solutionarii reclamatiei, iar in cazul in care organele abilitate de control impun un termen, in termenul impus de catre organele de control. Refuzul Partenerului de a pune la dispozitia F64 informatiile solicitate sau lipsa de raspuns din partea acestuia in termenul mentionat mai sus indreptateste F64 sa ia orice masura considera necesara pentru solutionarea reclamatiei in cauza, Partenerul fiind obligat sa suporte integral orice prejudicii, daune sau costuri suportate astfel de F64.
17.7. Eventualele reclamatii ale Clientului, referitoare la modalitatea de gestionare a reparatiilor efectuate pentru Produsele achizitionate de pe Platforma F64, vor fi comunicate catre Partenerul- vanzator al respectivelor Produse. In cazul in care reclamatiile aduc prejudicii materiale sau morale F64, acesta isi rezerva dreptul de a inceta raporturile contractuale prin reziliere unilaterala, fara interventia instantei sau alte formalitati, pentru culpa Partenerului, cu perceperea de daune interese.
17.8. In cazul in care un Produs nu este adus la conformitate in termenul legal sau aducerea la conformitate nu este efectuata corespunzator, F64 are dreptul de a plati Clientului contravaloarea Produsului, Partenerul fiind tinut sa plateasca contravaloarea Produsului catre F64. In caz contrar, F64 are dreptul sa aplice suma respectiva la Comisionul aferent lunii urmatoare celei in care a fost facturata de F64 catre Partener contravaloarea Produsului.
18. ANULAREA COMENZILOR. DREPTUL DE RETRAGERE AL CLIENTULUI.
18.1. Comenzile plasate pe Platforma F64 pot fi anulate de catre:
a. F64 la solicitarea Clientului exprimata anterior expedierii/livrarii, caz in care Partenerul va actualiza imediat statusul Comenzii prin Platforma F64;
b. de catre Partener, din motive obiective si independente de culpa sa, care il fac sa nu poata livra Produsele in cantitatea si la termenul stabilit;
18.2. Cu exceptia situatiilor in care Produsul nu mai era disponibil in stoc (Clientul a fost informat de Partener ca Produsul nu mai este disponibil in stoc si a anulat comanda pentru ca fie nu mai dorea sa astepte, fie nu a dorit inlocuirea cu un alt Produs), Clientul nu este multumit de termenul de livrare, Partenerul i-a cerut Clientului sa anuleze Comanda, Comenzile anulate de Clienti sau de F64 la solicitarea Clientului nu vor fi imputabile F64 si nici Partenerului.
18.3. Clientul are dreptul de a-si exercita dreptul de retragere din contractul la distanta, in termenul si conditiile mentionate in Reglementarile in vigoare si Termenii si conditiile Partenerilor din Platforma F64.
18.4. Partenerul va anunta imediat F64 la primirea de la Client a oricarui Produs returnat conform Reglementarilor, in caz contrar F64 este indreptatit sa aplice si sa retina Comisionul aferent respectivei vanzari indiferente de motivul care a condus la returul produsului.
18.5. In cazul exercitarii de catre Client a dreptului de retragere conform Reglementarilor, F64 va solicita PayU sa ramburseze Clientului sumele aferente Produselor returnate, in termenul de returnare stabilit de Reglementarile aplicabile.
18.6. In situatia in care Clientul returneaza Produsele ca urmare a neconcordantei intre Produsele Comandate si Produsele livrate si/sau sesizeaza fie F64, fie Partenerului o astfel de situatie, Partenerul raspunde pentru prejudicii si se obliga sa livreze Comanda corecta catre Client, conform solicitarilor acestuia, pe riscul si cheltuiala Partenerului. In cazul in care Clientul sesizeaza F64 si Partenerul nu livreaza Comanda corecta in termen de 14 zile de la inregistrarea de catre Client a cererii de retur, F64 este indreptatit sa ramburseze Clientului contravaloarea Produselor returnate, urmand a recupera de la Partener sumele corespunzatoare prin adaugarea acestora la Comisionul care se va factura Partenerului in luna imediat urmatoare. In cazul in care se vor aplica astfel de sume, F64 va informa Partenerul cu privire la suma care a fost aplicata.
19. DREPTUL DE GARANTIE SI REPARATII
19.1. Fiecare Produs va beneficia de garantie conform Reglementarilor in vigoare corespunzatoare Produselor respective. Clientul va fi informat cu privire la conditiile de garantie prin Platforma F64, inainte de achizitionarea Produsului, Partenerul avand si obligatia de a furniza Clientului, impreuna cu Produsul, Certificatul de garantie, in cazul in care acesta este impus de Reglementarile in vigoare.
19.2. Responsabilitatea Partenerului privind acordarea garantiei se refera atat la repararea sau inlocuirea Produsului, cat si la eventualele pierderi ale Clientului, ale oricarui tert si/sau ale F64 aparute in legatura cu Produsul neconform livrat de catre Partener, in conditiile si limitele prevazute de Reglementarile aplicabile.
19.3. In cazul in care Partenerul nu isi indeplineste intocmai si/sau in termenele prevazute de Reglementari oricare dintre obligatiile referitoare la garantie si/sau service, F64 va avea dreptul de a lua orice masura va considera necesara astfel incat drepturile Clientilor sa fie respectate, conform Reglementarilor, orice sume platite de F64 in astfel de situatii putand fi refacturate de catre F64 in numele si pe seama Partenerului.
19.4. Fara a contraveni restului prevederilor din Contract, in calitate de vanzator, Partenerul este singurul responsabil in relatia cu Clientul pentru respectarea Reglementarilor referitoare la:
a. termenul de rezolvare al unui eveniment de service si masurile care se vor aplica;
b. inlocuirea Produselor care sunt constatate a fi defecte in momentul vanzarii (DOA) sau sunt returnate ca defecte de catre Client;
c. durata garantiei legale de conformitate, inclusiv momentul de la care perioada de garantie incepe sa curga, este suspendata, extinsa sau Produsele si-au pierdut garantia;
d. operatiunile de remediere.