Cauta ...
0

Servicii / Service si garantii

CONDITIILE ACORDARII GARANTIEI

  • • Clientul trebuie sa prezinte certificatul de garantie completat corect, cu data achizitiei , stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal.
  • • Descrierea detaliata a defectului produsului.
  • • Datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei.

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, F64 Studio, nu poate asigura service-ul gratuit.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare, cuprinsa intre 90-150 lei.

EXCLUDERI DE LA GARANTIE

  • • Orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa, fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
  • • Intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente uzate, deteriorate, in urma unei utilizari normale. (exemplu: cauciucuri largite, praf pe senzor, calibrare, centrare optica).
  • • Defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
  • • Garantia nu acopera cazurile in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie.
  • • Garantia nu acopera patrunderea de lichide sau corpuri straine, in produs.

SERVICIUL DE PICK-UP AND RETURN

Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar sa va logati in contul Dvs. pe site-ul nostru cu contul de client si sa inscrieti o cerere RMA pentru produsul in cauza. (asa puteti inscrie)

Dupa inscriere, in cel mult 24 de ore (cu exceptia weekend-ului), veti fi contactat de catre un consultant F64 pentru a stabili detaliile de ridicare ale produsului.

In acest serviciu se incadreaza doar produsele achizitionate de la F64Studio, aflate in perioada de garantie.

CONDITII DE AMBALARE

  • • Produsele se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului.Se recomanda ambalarea in folie protectoare , cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine.
  • • Pe colet trebuie mentionat: Numarul cererii RMA, in atentia Departamentului Service.
  • • In colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului, insotit de o copie a actului fiscal.

Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului din timpul transportului.

Copyright F64.ro © 2001-2019