CU SERVICIUL DE INCHIRIERI, DORINTA TA SE IMPLINESTE PE LOC!

Echipamentul de care ai nevoie depaseste cu mult bugetul tau? Ai nevoie de un echipament doar in mod punctual? Ai alte cheltuieli prioritare? Indiferent in care dintre aceste situatii te afli, serviciul de inchirieri F64 iti asigura o solutie rapida si convenabila!

Astfel, te poti bucura in voie de echipamentul dorit, il folosesti oricand ai nevoie, testezi mai multe optiuni, iar daca decizi ca oricare dintre variantele utilizate este potrivita pentru tine, ai oricand posibilitatea sa faci o achizitie in cunostinta de cauza!


 

DE CE SA INCHIRIEZI UN ECHIPAMENT DE LA F64?

Ai posibilitatea de a testa in detaliu cele mai noi echipamente din domeniu, la preturi accesibile;

nu faci rabat la calitate pentru situatiile in care ai nevoie de un echipament doar pentru o perioada scurta sau pentru evenimente punctuale;

daca inca nu te-ai decis ca echipamentul dorit este cel potrivit pentru tine, inchiriindu-l ai posibilitatea de a-l testa pe indelete inainte de a lua decizia finala


 

CINE POATE BENEFICIA DE SERVICIUL F64 DE INCHIRIERI?

In acest moment, serviciul de inchirieri este disponibil doar pentru clientii fideli ai F64 (clientii Gold si Silver). Inchirierea poate fi facuta doar de catre titularul de cont, prin prezentarea acestuia la magazinul F64 din Bucuresti, Bd. Unirii, Nr. 45.  

 


 

PROCEDURA DE INCHIRIERE

Ridicarea/returnarea produsului si parcurgerea pasilor din procedura de inchiriere (ex. semnare contract, proces verbal predare-primire etc.) pot fi realizate doar in prezenta unui consultant F64.

Inscrierea comenzii presupune parcurgerea catorva etape:

1.  Logheaza-te in contul tau de client Silver sau Gold (categoria “inchiriere produse” va fi vizibila doar dupa login)

2.  Intra in categoria speciala “inchiriere produse” din site:

3.  Alege produsul din lista.

4.  Apasa butonul “inchiriaza”.

5.  Completeaza datele personale(e-mail, telefon) in fereastra care se deschide, iar la “observatii” noteaza perioada pentru care doresti inchirierea si apoi completeaza numarul de zile care corespund perioadei alese. La final apasa “trimite info”. (numarul de zile pentru inchiriere se calculeaza din momentul in care se ridica produsele).

6.  In cosul de cumparaturi, valoarea totala se calculeaza in functie de numarul de zile de inchiriere.

7.  Completeaza datele de facturare, metoda de plata si apoi trimite comanda.

8.  In cel mai scurt timp te vom contacta pentru confirmarea comenzii si a datei de ridicare a produselor.

Tot ce ramane de aici inainte este sa folosesti cu placere si spor echipamentul dorit!


 

F.A.Q. - intrebari frecvente legate de serviciul de Inchiriere

 

1: Pot sa rezerv produsele pe o perioada mai mare de timp?

Pentru rezervarea produselor pe o perioada mai mare te rugam sa treci la rubrica OBSERVATII perioada pentru care doresti sa inchiriezi. Pentru detalii suplimentare, ne poti contacta pe e-mail, la adresa: inchirieri@f64studio.ro.

 

2. Cate produse pot inchiria simultan?

Limita de inchiriere este de 2 produse cu valoare mare (pret de vanzare peste 1.000 de lei). Pentru a inchiria mai multe produse te rugam sa ne contactezi pe e-mail, la adresa: inchirieri@f64studio.ro.

 

3. Comenzile trec printr-un proces de aprobare ?

Da. In anumite cazuri, F64 Studio isi rezerva dreptul de a solicita documente suplimentare sau depunerea unei garantii care poate ajunge pana la 100% din valoarea de vanzare a echipamentului inchiriat.

 

4. Cum se calculeaza perioada de inchiriere?

Perioada de inchiriere se calculeaza de la sfarsitul zilei in care produsele au fost ridicate. Perioada de inchiriere se scurge in intervale de 24h din acel moment, iar produsele trebuie returnate in ziua in care expira inchirierea, pana la ora 21:00.

Ex: In cazul unei inchirieri de 2 zile in care produsele sunt ridicate Luni, returul produselor trebuie facut pana la sfarsitul zilei de Miercuri (ora 21:00).

 

5. Cum se calculeaza perioada de inchiriere pentru comenzile din weekend?

Perioada calculata este de 1 zi daca echipamentul se ridica Sambata si se returneaza Luni, pana la ora 12:00. Depasirea orei 12:00 atrage achitarea unei taxe suplimentare de o jumatate de zi. Pentru comenzile care se ridica Vineri, dupa ora 18:00, se calculeaza cu o jumatate de zi in plus.

 

6. Pot returna o comanda mai devreme?

Comenzile pot fi returnate mai devreme de termenul stabilit initial. Suma corespunzatoare zilelor neutilizate iti va fi returnata.

 

7. Pot extinde perioada de inchiriere?

Perioada de inchiriere poate fi extinsa atata timp cat produsul este disponibil pentru perioada respectiva (nu exista deja o alta comanda in asteptare). Intentia de extindere a inchirierii trebuie comunicata in scris cu cel putin 24h inainte. Daca perioada de inchiriere depaseste 3 zile, este nevoie sa vii la noi pentru a intocmi un nou contract.

 

8. Ce se intampla daca nu returnez comanda la timp si nici nu anunt inainte ?

Cu 24h inainte de expirarea inchirierii vei primi un reminder pe e-mail. In cazul intarzierii vom taxa automat zilele suplimentare dupa urmatoarea metoda: primele 3 zile vor fi taxate la pretul standard de inchiriere. Dupa expirarea celor 3 zile, fiecare zi suplimentara va fi taxata cu dublul pretului standard de inchiriere. Dupa expirarea si a celor 3 zile de gratie, vom initia procedurile legale pentru recuperarea produselor si a sumelor datorate.

 

9. Ce se intampla daca deteriorez echipamentul?

Sunt acceptate elementele normale de uzura (zgarieturi minore, vopsea sarita), care nu afecteaza functionarea optima a produsului. In cazul avariilor majore vei fi nevoit sa achiti cheltuielile de reparatie in baza facturii primite de la service-ul autorizat. In cazurile in care echipamentul nu se poate repara, vei achita pretul unui echipament aflat in aceeasi stare de uzura. Orice caz de avariere trebuie comunicat catre F64 imediat ce acesta s-a produs.

 

10. Ce se intampla daca pierd / mi se fura produsul?

Vei achita pretul unui produs similar (cu aceeasi stare de uzura).

 

11. Nu sunt din Bucuresti. Pot inchiria un echipament?

Da, cu conditia sa te prezinti personal la magazinul F64 din Bucuresti, Bd. Unirii, Nr. 45, pentru a parcurge toate etapele aferente procesului de inchiriere (ex. semnare contract, ridicare produs, returnare produs etc.).

 

Pentru detalii suplimentare ne poti contacta la adresa de e-mail: inchirieri@f64studio.ro.

De asemenea, poti citi Termenii si conditiile serviciului F64 Inchiriere aici.

cannon elinchrom fuji gitzo hoya leica metz nikon sigma sony tamrac tamron tokina zeiss