PROTEJEAZĂ-ȚI ECHIPAMENTUL DE ORICE RISC!

 

Echipamentele de calitate din categoria foto-video, în special cele profesionale, presupun o investiție mare, pe termen lung. În aceste condiții este firesc să minimizezi cât se poate de mult orice risc legat de acestea.  

Te-ai gândit vreodată ce se poate întampla dacă:

1 – aparatul foto se strică imediat după expirarea garanției producătorului

2 – aparatul foto se defectează (mecanic sau electric) în urma unui accident/eveniment neprevăzut

3 – aparatul foto intră în contact cu lichide și se defectează drept consecință

3 – aparatul foto îți este furat

 

În funcție de echipamentul pe care îl achiziționezi, costurile de reparație sau înlocuire pot fi considerabile.

Toate evenimentele menționate mai sus sunt acoperite* pe o perioadă de 3 ani de polița BullettProof, oferită de F64. Astfel, echipamentul tău va fi reparat sau înlocuit, fiind protejat de cheltuieli neprevăzute, conform termenilor și condițiilor poliței de asigurare primite. Asigurarea se întocmește extrem de simplu și la un preț competitiv.

În plus, am creat posibilitatea consultanței dedicate pentru acest serviciu:

Call-center dedicat, cu numărul de contact: 021 270 00 50

Suport tehnic dedicat, prin e-mail: asigurare@f64.ro

*acoperire internațională

 

CINE POATE BENEFICIA DE ASIGURARE?

Asigurarea poate fi încheiată de clienții F64, persoane care locuiesc sau au domiciliul principal în România și au cumpărat aparate de fotografiat noi tip dSLR, mirrorless sau compacte, utilizate în scop personal sau profesional de pe www.f64.ro.  

 

BENEFICIILE ASIGURĂRII ECHIPAMENTULUI

Din statisticile pe care le deținem până în prezent, știm că evenimentele neplăcute au loc des, de aceea am negociat pentru tine cu asiguratorul EUROINS ROMÂNIA ASIGURARE-REASIGURARE S.A. o poliță cuprinzătoare de garanție extinsă, care acoperă riscurile de:

furt calificat (inclusiv tâlhărie)

deteriorări accidentale (inclusiv pătrunderea accidentală de lichide sau corpuri străine ce generează avarii)

Astfel, beneficiezi de o perioadă de 3 ani de garanție, în care vei fi lipsit de griji.

Polița acoperă accidentele care se petrec în întreaga lume, astfel incat ești asigurat și în cazul în care se întamplă să ai o daună acoperită de această poliță, în timpul unei vacanțe.

Dacă ești fotograf profesionist (care realizează venituri din practicarea acestei meserii), există o poliță BulletProof și pentru tine.

 

Pentru a afla în detaliu ce acoperă și ce nu acoperă această poliță, te rugăm să studiezi cu atenție termenii și condițiile poliței BulletProof.

 

FAQ - Întrebări frecvente legate de serviciul de Asigurare

1. Cum se rezolvă daunele?

In caz de daună, suntem pregătiți să te sprijinim. Call-center-ul dedicat te va asista în soluționarea daunei în cel mai confortabil mod cu putință.

Tot ce trebuie să faci este să semnalezi situația la numarul de telefon 021 270 00 50 sau prin e-mail la asigurare@f64.ro, oferind detaliile cerute de operator. Urmează să prezinți aparatul avariat la F64, care mai departe se va ocupa de reparerea sau înlocuirea acestuia.

2. Cum comand aparatul cu asigurare?

În pagina de produs a oricărui aparat care poate beneficia de asigurare vei putea observa chiar deasupra butonului de “adăugare în coș” opțiunea “adaugă cu asigurare”. Tot acolo vei putea vizualiza și prețul asigurării pentru aparatul în cauză.

a. Dă click pe bifa “cumpără cu asigurare”. Se va deschide formularul de comandă.

b. Selectează modul în care veți folosi echipamentul (în regim de amator sau profesionist) și precizează dacă ești chiar tu titularul sau o terță persoană, iar după ce vei citi termenii

și condițiile, bifează opțiunea “am citit și sunt de acord”.

c.  Mai rămâne doar sa dai click pe butonul “cumpără cu asigurare” și să finalizezi comanda, urmând să primești documentația necesară și contractul de asigurare prin e-mail.

6. Cum pot încheia o asigurare dacă am făcut achiziția anterior?

Poți încheia asigurarea BulletProof în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziționării echipamentului.Timp de 30 zile calendaristice de la achiziționarea echipamentului, în meniul de client vei avea disponibilă opțiunea “asigurare produse”. Trebuie doar să dai click pe opțiune, să alegi echipamentul pe care dorești să închei asigurarea și apoi să urmezi pașii b) și c) de la întrebarea 2 de mai sus.

Suplimentar, în cazul asigurării încheiate în termen de 30 zile calendaristice de la achiziție, echipamentul tău trebuie să fie verificat de un specialist service F64, înainte de semnarea poliței. Verificarea se poate face în locația noastră din Bd. Unirii, Nr. 45, București, România, cod 030824 (harta), de Luni până Vineri, între orele 9.00 și 21.00.

În cazul în care nu ești din București, este necesar să completezi o cerere RMA din contul tău de client și să expediezi aparatul prin curier rapid către Departamentul Service F64, la următoarea adresă: Bd. Unirii, Nr. 45, București, România, cod 030824.

3. Pot încheia asigurare pentru vechiul meu aparat?

Asigurarea se poate încheia pe loc sau în decurs de 30 zile calendaristice de la cumpărarea unui nou echipament.

4. Dacă vând camera, asigurarea mai este valabilă?

Da, asigurarea este transmisibilă în cazul vânzării camerei.

5. Doar camera este asigurată, nu și obiectivul?

 

Asigurarea acoperă și costul obiectivului, însă doar în cazul kiturilor create de către producătorul camerei, nu și pentru cele create de către comerciant. Acestea trebuie să fie livrate în cutie de tip bundle, având același cod EAN.

 

cannon elinchrom fuji gitzo hoya leica metz nikon sigma sony tamrac tamron tokina zeiss