Service si garantii


Documentele necesare pentru acordarea garantiei


La predarea produsului defect in perioada de garantie, clientul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
  • certificatul de garantie completat corect, cu data achizitionarii, stampilat si semnat impreuna cu factura sau bonul fiscal
  • produsul, aflat in buna stare fizica ( cu exceptia uzurii normale, determinata de utilizarea lui)
  • documentatia tehnica si eventualele accesorii cu care produsul a fost livrat
  • descrierea detaliata a defectului produsului
  • Datele dvs de contact: nume, prenume, telefon,mail, pentru a putea fi informat despre stadiul reparatiei

In cazul neprezentarii documentelor de mai sus, F64 Studio, nu poate asigura service-ul gratuit.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.



Garantia nu acopera


  • cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
  • orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
  • intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
  • defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
  • garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
  • garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului



Pentru a beneficia de garantia F64


  • produsele care vor fi expediate sau aduse la service (Bd. Unirii nr. 45, Bucuresti, Romania, cod 030824), trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon)si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
  • Produsele vor fi insotite de certificatul de garantie in original, actul fiscal (factura sau bonul)poate fi si copie
  • Dupa repararea produsului veti fi contactat pentru a-l ridica sau expedia prin curier
  • piesele schimbate nu se inapoiaza



Serviciul pick-up and return


    Pentru a beneficia de de acest serviciu este necesar sa va logati pe site-ul F64.ro cu contul de client si sa inscrieti o cerere RMA pentru produsul in cauza.

    Dupa inscriere in ce mult 24 de ore (cu exceptia weekend-ului) veti fi contactat de catre un consultant F64 pentru a stabili detaliile de ridicare ale produsului

    In acest serviciu se incadreaza doar produsele care beneficiaza de certificate de garantie F64



Pentru a repara un produs care nu mai este in garantie


  • produsele care vor fi expediate sau aduse la service (Bd. Unirii nr. 45, Bucuresti, Romania, cod 030824), trebuie sa contina in cutie, datele complete ale expeditorului( nume, adresa, adresa de mail,telefon)si o explicatie a defectului, daca se cunoaste sau cauza.
  • Dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si se cere acceptul sau pentru eventualele cheltuieli.
  • In situatia in care, clientul nu este de acord cu pretul, el trebuie sa plateasca taxa de constatare ... lei
  • Piesele de schimb inlocuite, se inapoiaza clientului.



Conditii de ambalare pentru produsele trimise catre F64 prin curier


  • produsele achizitionate se expediaza ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului.Se recomanda ambalarea in folie protectoare , cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine.
  • pe colet trebuie mentionat: In atentia Departamentului Service
  • in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta
  • in colet trebuie pus certificatul de garantie, cu datele de identificare corecte ale produsului, insotit de o copie a actului fiscal.

Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau a ambalajului.



Pentru produsele Nikon


Daca in perioada de garantie produsul dvs. se dovedeste a fi defect, centrul service Nikon il repara in conditii de garantie, fara costuri suplimentare pentru dvs.

Pentru aceasta trebuie sa urmati urmatoarea procedura:

  • In cazul in care locuiti in Bucuresti trebuie sa aduceti personal produsul la centrul service Nikon, Strada Ocna Sibiului 46-48, 014011, Sector 1.
  • In cazul in care nu locuiti in Bucuresti va rugam sa ne sunati la nr de telefon 021-313.45.66 pentru o verificare prealabila. In urma verificarii un curier va ridica produsul de la dvs si il va aduce la centrul service, urmind sa vi-l returneze dupa reparatie complet gratuit.
  • Toate produsele care vor fi aduse/ trimise in service trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului, daca se cunoaste, si cauza. De asemenea, trebuiesc incluse in pachet detaliile complete ale expeditorului (nume prenume, detalii de contact, inclusiv adresa de e-mail daca este disponibila).
  • Pentru a beneficia de garantie, impreuna cu produsul trebuie sa aduceti/expediati o copie dupa chitanta sau factura fiscala de achizitie care sa aibe toate informatiile complete si lizibile precum si certificatul de garantie al produsului.
  • Constatarea defectului se realizeaza In 48 de ore de la receptionarea produsului. Stadiul reparatiei produsului dvs il puteti afla utilizind codul de service (diponibil pe fisa service sau prin e-mail) pe site-ul www.nikonrepair.ro
  • Dupa ce produsul a fost reparat veti fi contactat pentru ridicarea acestuia sau va fi expediat catre dvs, dupa caz.
  • Piesele de schimb inlocuite in procesul de reparatie nu se inapoiaza client



Suport   Termeni si conditii   | Aventurile lui Pixelatu' la F64   | Formular de retur   | Avantaje si beneficii Client F64   | Program Fidelizare Clienti   | Cum cumpar   | Livrare   | Program Afiliere F64   | Upgrade echipament foto F64   | Puncte de fidelitate   | Wishlist F64   | Conditii consignatie   | Service si garantii   | Securitate   | Condica de sugestii si reclamatii   | Dictionar Fotografic   | Cuponul cadou   | Politica returnare   | TAX Free   | Epayment   | Finantare in Rate   | F64 Bulletproof Asigurare Aparate Foto   | Inchiriere si finantare prin Grenke   | Despre Cookie-uri   | Inchiriere echipament foto   | Printing F64


http://www.price.ro - your shopping expert Preturi Camere foto cauti.ro Viziteaza magazinul F64.ro pe ShopMania ays.ro